کلینیک فنی و تخصصی بتن ایران

مشاور و تولید کننده محصولات افزودنی و قطعات جانبی بتن – ارائه دهنده خدمات فنی و مهندسی بتن

کلینیک فنی و تخصصی بتن ایران

مشاور و تولید کننده محصولات افزودنی و قطعات جانبی بتن – ارائه دهنده خدمات فنی و مهندسی بتن

فناوری‏های روز در تولید بتن


رئیس انجمن بتن ایران گفت: در برهه کنونی، لازم است تا فناوری‏های روز در تولید بتن بیشتر مدنظر فعالان عرصه ساخت و ساز قرار گیرد.هرمز فامیلی در آیین آغاز به کار دومین کنفرانس ملی صنعت بتن ایران در دانشگاه سمنان اظهار داشت: انجمن بتن ایران تاسیس شده است تا جلوی اشکالات موجود در استفاده از این ماده را بگیرد. وی تصریح کرد: اشکالات متعددی در زمینه استفاده سنتی از بتن در ساخت و سازهای انجام شده در کشور وجود دارد که باید اصلاح شود وبتن مرغوب و باکیفیت مورد استفاده قرار گیرد.

رئیس انجمن بتن ایران گفت: در انجمن بتن ایران فعالیت‏های متعددی در راستای ارتقای کیفیت مصالح ساخت بتن انجام گرفته و امروز شاهد نتایج مثبت این فعالیت‏ها در ساخت و سازهایی که در سراسر کشور انجام می‏شود، هستیم. فامیلی بیان داشت: معرفی و اجرایی شدن آیین‏نامه ‏های مربوط به کاربرد بتن یکی از مهم‏ترین مسائلی است که امروز باید بدان توجه شود.

رئیس انجمن بتن ایران افزود: در این حوزه و در راستای توجه دادن دست‏اندرکاران این بخش به اجرای آیین‏نامه‏های مربوط به کاربرد بتن سعی شده است تا برای اعضایانجمن بتن ایران دوره‏های مختلف آموزشی و تخصصی برگزار شود.

فامیلی بیان داشت: متاسفانه امروز در کشور شاهد هستیم که کیفیت پایین و دوام کم ساختمان‏های ایجاد شده با سازه‏ های بتنی در کشور رخ می‏نمایاند و باید در این زمینه فعالیت‏های اساسی صورت گیرد.

وی این مسئله را یکی از ضعف‏های اساسی در استفاده از بتن در ساخت و سازهای انجام شده در کشور بیان کرد. رئیس انجمن بتن ایران ادامه داد: امروز باید به گونه‏ای پیش برویم که استفاده از روش‏ها و فناوری‏های روز در تولید بتن بیشتر مدنظر قرار گیرد.